Varför...

 
...dricker jag inte apelsinjuice? Jag är allergisk mot apelsiner
 
...uttalar jag mig inte om feminism? Jag kan ingenting om det och är sjukt ointresserad
 
...håller jag på IFK Göteborg? Min käre make köpte över mig från Djurgården och jag insåg att det är roligare att heja på ett lag som man faktiskt kan åka och titta på
 
...döpte vi våran son till Miliam? Vi hade fyra namnförslag och eftersom jag gillar ovanliga namn, dock inte konstiga, så fick det bli Miliam. Och ja, vi fick Maximiliam som namnförslag som ratades direkt, men efter att ha delat namnet så blev det plötsligt hur fin som helst!
 
...kan jag filmer utantill? Jag vet inte, det bara fastnar
 
...röstar jag blått? Jag röstar för att vi ska själva få bestämma över våra föräldrardagar och att ha kvar vårdnadsbidraget så man slipper sätta sin lilla ettåring på dagis om man inte känner att det är en påträngande nödvändighet
 
...läser jag så många bloggar? Jag tycker det är kul att läsa om andra människors vardag och skrattar åt vissas idioti
 
...äter jag inte viltkött? Skjutgalna gamla gubbar som får en kick av att döda ett djur och sen ta kort på det hela och stoltsera med?? Tyvärr kan jag inte äta med gott samvete där
 
...klippte jag av mig håret? Denna fråga går icke att besvara..... Buhuhuhuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0