Datum!

Jag läser ju ca 20 stycken bloggar slaviskt varje dag och halkar in på fler och fler som jag snart kommer ta med i min måste-läsa-lista. Och jag snubblade häromdagen över en liten lista över viktga datum i ens liv så jag tänkte att jag härmar och kör en sån jag med!

Här kommer alltså några datum som varrit och fortfarande är viktga för mig!
 
12 december 2004

Jag träffar mitt livs kärlek i rasthallen i skolan, andra året på gymnasiet.
Klockan är ca 11.40 och snyggare kille haver jag aldrig skådat!
 

31 december 2004
 
Den snygga killen kommer till min nyårsfest, spiller jordgubbcider på mammas vita matta
och hjälper mig att städa. 
Känslorna ökar lavinartat.
 

14 februari 2005

Alla hjärtans dag-disco och den snygga killen dansar ca. 10 sekunder tätt bakom mig.


17 april 2005

Den snygga killen (som vi nu börjar kalla för Christian istället) knackar på min dörr vid nio på kvällen och vi tar en promenad tillsammans. 
Efter ett par kyliga timmar runtom i stan hamnar vi utanför mitt hus igen. 
Klockan är nu 23.56 och Christian frågar om han får kyssa mig.

18 april 2005

Orolig och nervös över om Christian ångrat gårdagskvällen blir jag måttligt glad när jag möter han och hans klass i skolan. När Christian kyssar mig och säger att han ringer mig efter nästa lektion andas jag ut och efter det är det vi två!

18 april 2007

På våran 2-årsdag frågar Christian om jag vill förlova mig med honom!

18 maj 2007

Vi förlovar oss i mitt gamla flickrum 07.00 på morgonen!

4 oktober 2010

Christian går ner på knä och friar till mig dagen efter min födelsedag!

20 augusti 2011

Vi gifter oss i Rackeby kyrka och har världens vackraste och roligaste bröllop!

14 januari 2012

07.45 på morgonen visar graviditetstestet GRAVID 1-2 veckor!!!!!

28 september 2012

Världens sötaste, mest underbara lilla bebis föds; vår son Miliam!




Detta var några utav dom viktigaste och finaste datumen i mitt liv!
Vilka är era???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0