Såhär på kvällen!

Jag är glad över att ha beställt snygga dregglisar till Miliam idag!
Jag är glad över att dom redan är på väg hem till oss!
Jag älskar Miliams kladdiga pussar!
Jag tycker om att sitta och leka med Miliam på golvet med en massa mjukisdjur!
Jag tycker genusdebatten är löjlig!
Jag är glad för att barnvakt är ordnad till IFKs första hemmamatch i april!
Jag tycker inte om att lyssna till Christians bitande på sina naglar!
Jag tycker att Miliam är gudomligt söt när han sover!
Jag tycker att det visst finns barn som inte alls är fina!
Jag tycker det är så mysigt att sova bredvid Miliam varenda natt!
Jag längtar till julafton!
Jag är stolt över att jag står på mig i mina åsikter trots att dom typ aldrig får medhåll!
Jag tycker inte om att vara borta från Miliam mer än en kväll!
Jag tycker att "Familjen Annorlunda" är det bästa programmet som sänds just nu!
Jag tycker det är jätteroligt att planera inför Miliams halvsårsdag på torsdag!
Jag tycker det ska bli underbart att få en anledning att se "The passion of the Christ" nu när det är påsk!
Jag är glad över att soundtracket till "Les Misérables" nu finns komplett på spotify!
Jag är inte jättesugen på att visa mig i bikini i sommar!
Jag tänker pussa Miliam godnatt nu även om det finns en risk att han vaknar!
 
Jag tänker gå och lägga mig nu!
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0