Påskafton!

Påskafton idag!! Härlig dag med massa god mat och godis!!! Mmmm, spelar ingen roll att jag är 26 år; jag blir lika barnsligt förtjust som för 20 år sedan! Haha!

Mitt silverkors från konfirmationen hänger också på sin plats runt halsen! Älskar det, det är så fint! Måste bli bättre på att använda det!

Inledde påskhelgen i onsdags med att kolla på "The passion of the Christ" Fruktansvärd, otäck, hemsk och bara så genombra!! Den borde vara lag på att dom visar i skolorna. Iallafall på högstadiet och gymnasiet. Alldeles för otäckt för småttingarna såklart!

Nu ska jag slappa lite bredvid min sovande påsknisse här bredvid mig! Om en stund blir det påskbord med la familia!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är sååå sjukt drygt så det liknar inget! Ingen bebis än!! :( Men din fina prins kom ju till slut så det ska väl vår lilla också göra.. ;) Kram på dig!

2013-03-31 @ 01:22:54
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0