Idag är det onsdag!

Jag läser alldeles för många bloggar. Och jag läser alldeles för många bloggar som provocerar mig nåt så fruktansvärt så varje gång jag lämnar den bloggen så är jag en liten liten smula upprörd.
Det kan handla om vad som helst; kläder, förlossningar, genus, körkort, mat, träning, amning, sopsortering ja, you name it! 
 
Vad som gör mig ännu mer upprörd är jag fortsätter läsa bloggarna! Varför gör jag det när jag vet hur irriterad jag blir?? Jamen jag kan ju inte motstå!! För visst är det så? Är det inte därför vi läser alla stora bloggar? Dom provocerar ju på ett sätt som vi nästan inte förstår! Det handlar om små små ord på rätt ställen som gör att man går i taket! 
 
Sån är jag iallafall. Jag läser bloggar som gör mig galen helt enkelt! Haha, inte helt normalt men det är historien om mitt liv! Därför är det gött att ha en egen blogg som man kan skriva exakt vad man själv tycker och tänker. 
 
Iallafall.... Jag sitter och tänker ut smarrigheter vi ska knapra på imorrn! Miliam fyller nämligen hela 6 månader!! Ett helt halvår!! Är det verkligen så längesen som vi åkte in till KSS och fick det här lilla knytet efter mycket om och men?? (Eller ja, fick och fick... Jag kämpade väl hyfsat mycket för det! Hehe.)
 
Detta ska iallafall firas! Lilla hjärtegrynet! Han är såå redig nu; sitter själv och leker (man får ju ha koll såklart; han parerar inte helt bra än och kan helt sonika falla bakåt eller åt sidan!) 
Han springer som en galning i sin gåstol! Att riva sönder tidningar är ju en grymt kul sysselsättning! Favoritprogrammet är Byggare Bob som han kan titta på hur länge som helst utan att tröttna! (Perfekt för han morgontrötta föräldrar! Hihi!) 
Han sover i sin vagn!!! Det var längesen nu som han sov i famnen på dagen. Måste erkänna att jag saknar det liiiiiitegrann. Det var ju så mysigt att kunna sitta och sniffa i hans underbara hår! Men han sover nog skönare nu tror jag! 
Hans hår har växt som bara den by the way! Han har fått tjockt hår på jättekort tid! Inte så konstigt kanske med tanke på mitt barr! Hehe. Nåt måste han ju få ifrån mamma också! Christian fixade håret på honom i söndags med sitt saltvattennspray! En snygg tuppkam fick han! Såååå söt!! Haha! Verkligen coolaste bebisen!
 
Nää, nu ska jag äta för jag är sunkigt hungrig och får passa på när lillagris sover!
 
Över och ut! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0