Bebiskläder är min nya drog!

 Japp, mitt nya beroende är att köpa kläder till Miliam! Det har det väl i och för sig varit sen den dagen jag fick veta att jag var gravid, men ännu mera nu!
Nu kan han ju sitta själv (!!!) och kläderna syns mer och mer då han inte bara ligger raklänges på golvet! (Eller ja, det händer ju fortfarande emellanåt! hehe) Så nu är jag lite smått galen!! 
 
Som tur är har vi ju inte obegränsat med pengar, då hade jag nog behövt en walk-in-closet till Miliams kläder! Så jag har en viss shoppingbudget såklart, men jag köper hellre nya kläder till Miliam än till mig själv! Vilket resulterar i att jag kommer i hippa kläder från -08 medan Miliam har det nyaste nya! Haha, precis som det ska vara! 
 
Jag har börjat älska kläder från Villervalla! Miliam passar jättebra i turkost och därför har jag införskaffat en hel outfit i den färgen! Deras kläder är så coola och framför allt sköna och i superbra material! Dom är inte så fruktansvärt dyra heller, även om det såklart kostar lite mer än H&M. 
 
Något annat jag är halvt beroende av är att köpa mössor och filtar!! Det kan göra en hel unge som man ser på stan! (Jag veeeeeet, ytlig utav bara fan, men håller ni inte med litegrann??) Jag älskar att matcha Miliams kläder med en snygg mössa och en fin filt i vagnen. Det är jätteroligt! 
 
Som tur är tycker Chris att det är lika roligt som jag med kläder till Miliam så han reagerar inte ens när jag har shoppat till honom. Nu går jag ju dock aldrig överstyr och köper snordyra kläder som vi inte har råd med. Såpass mycket innanför pannbenet har jag. Men mycket kläder har han! Vilket han iofs behöver då han spyr mycket och växer som bara den! 
 
Nu ska det ju shoppas sommarkläder också!!! Har hittat så grymt snygga shorts inne på H&M som han bara måste ha! Sen ska vi ju åka utomlands i augusti/september också, så jag kollar på fina UV-dräkter också! Har hittat en med Hitta Nemo som jag tyckte var så söt! Chris var väl sådär på den dock...! Hehe. 
 
Det här blev nog mitt drygaste inlägg hittills, men det är just det här jag brinner för i nuläget!! 
 
Detta klickades hem från Villervalla i fredags iallafall;
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0