Moster of the year!

Japp, den titeln tycker jag att jag har förtjänat idag! Herregudars jösses! Hur mycket energi kan det finnas i två små tjejer tre och fyra år gamla?!?! Skulle vilja ha bara en bråkdel av den energin så vore föräldralivet en lekande lek!
 
Vi har spenderat eftermiddagen och kvällen hos mor och far eftersom högsommaren har hälsat på! Våran lägenhet snittar på ca 50 - 60 grader känns det som, så vi flyr hit när värmen ligger på! Gött som bara den!
Miliams kusiner har varit här också! Det har badats i poolen, sprutat med vattenpistoler, grillat, fikat och nu ikväll har vi sprungit. Och sprungit. Och jagat varandra. Och sprungit! Jag kommer aldrig komma ur sängen imorrn! Men kidsen kommer nog sova som små grisar! Hihi!
 
Miliam har suttit på en filt och tittat på! Det tycker han är roligt så länge det inte blir för högljutt, då blir han ledsen! Även om jag njuter till max av Miliams bebistid så kan jag inte annat än att längta lite till nästa sommar då han kan springa med Aylin och Isabella istället för att sitta och titta på! Åhh vad härligt det kommer vara att se sin lilla kille springa omkring och leka i solen! Mitt älskade lilla hjärta!♥
 
Nu ligger han och sover i sin vagn! Totalt däckad! Chris är på bröllop idag/ikväll så han får vi inte hem förrän inatt! får väl se då om han kommer upp imorrn! Han är dock beviljad sovmorgon! Jag ska festa till det med mammagänget nästa fredag och då får jag min del av utsovning på lördagen!
 
På tal om mammagäng så var vi och fikade med dessa goa tjejer och bebisar i onsdags! Som vanligt smarrigt fika och många härliga skratt! Gillar verkligen min mammagrupp! Känns som om vi kan prata om allt och ställa vilka frågor som helst; inget är liksom för dumt att fråga! Och skönt att ha några som är i samma fas med sina barn som man själv! Även om dom är olika till sättet såklart så känner man oftast igen den där lilla grejen som strular för ett barn just nu! Om ni läser detta tjejer så är jag otroligt glad att fått lära känna er och faaan vad kul vi ska ha på fredag!!!!!
 
Nu ska jag bänka mig framför tvn tillsammans med min far innan det beges av hemåt!
 
Miliam njuter i skuggan!
 
 
Christian köpte sandaler till Miliam idag! Såååå söta och satt perfekt på hans lilla fossing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0