Telefåntrattar!

Näää inte blev det någon tid för att sitta här och knacka ner ord på bloggen idag inte!

Vid tolv drog familjen till Elgiganten för att köpa sig nya mobiler! Jag som har dragits med den äldsta iPhone-modellen blev göörgla' när jag fick femman i handen! Ett rosaglittrigt skal fick följa med också! Innerst inne är jag fortfarande 14 år....! Haha!

Vi var där i säkert en timma! Miliam skötte sig exemplariskt då han för första gången exploaterades i en affär! Hispiga morsan är fortfarande livrädd för RS-virus men det fick gå den här gången! Vi gick runt och tittade på fina telefoner och flirtade med personalen! Haha, Miliam är en riktig charmknutte!

Nää dags att ladda telefonen nu så den är pigg och fräsch imöra igen! Ska försöka få mer bloggtid imorrn, jag lovar!

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0