Sömn och förkylning!

Lyckan som inträffar när Miliam fortsätter sova när man lägger honom i sängen!
Dom senaste kvällarna har varit hopplösa då han somnat så sött i ens armar men vaknat till och gråtit så fort man lagt ner honom...! Suck!!

Efter mycket spring upp och ner har han till sist somnat på min arm och sovit där större delen av natten tills han framåt morgonkvisten går med på att sova på egen kudde! Tokfrans!

Men nu lyckades jag! Dock tror jag att lyckan kommer bli kortvarig och att jag snart kommer få vagga honom igen, men då har vi kommit en liiiten bit i rätt riktning!

Annars snorar vi på som vanligt! Miliam är kanonförkyld med snuva och en släng av hosta! Fortfarande pigg och glad men snorig å det grövsta! Nässugen går varm! Tack gode Gud för den!
Jag är också förkyld och låter som en 14-årig kille! Haha! Och ännu värre nät jag försöker sjunga för Miliam!

Nää nu ska jag gå och nalla lite av Statoil-brownien som står i kylen! Den måste ni bara testa nästa gång ni tankar!!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0