Sen timme!

Jag vet! Jag borde sova precis som mina gossar gör bredvid mig men är pigg som en gris och försöker bli lite trötter framför datorn!
Har spenderat kvällen hos mor och far! Lika mysigt som alltid! Det serverades tacopaj och supergod sallad som vi njöt av medan Miliam låg på golvet och lallade för sig själv! Gulle!
Han har börjat kolla vääääldigt mycket och ingående på en när man äter nu. Följer rörelsen från tallriken till munnen och släpper inte med blicken! På måndag ska vi börja med smakportioner! Tror inte det blir några problem med vårat lilla matvrak! HIhi!
 
Imorrn kväll ska vi åter till mamma och pappa då den sistnämnde fyllde år idag och det ska firas imorrn! På söndags får vi finfint besök av tant Petra och på måndag ska jag ha ett MaryKay-party! Mycket roligheter nu! Det gillar vi skarpt! 
 
Nää får väl krypa ner under täcket så jag är någorlunda pigg när Miliam vill ha mat vid halv sju...! Gääääsp!
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0