Över och ut!

Nu ska här sovas! Imorrn har jag bestämt att det blir städande av lägenhet på förmiddagen! Miliam dregglade till svar så jag tar det som att han tycker att det är en bra idé!
Att dammsuga med en 8,5 kilosbebis på armen är ett bättre styrkepass än Friskis nånsin skulle kunna anordna!

Fick inte avslöja dom goda nyheterna för maken än! Men så fort han ger grönt ljus så låter jag er veta! Vi är iallafall överlyckliga! En hint; sex jävla år!!

Imorrn kommer Nina hit en sväng, sen blir det lite mer städ och på kvällen ska jag hem till mor och far för en total slappkväll utan barn! Ska bli asagött! Ska bara ligga i deras soffa och picka på mitt ägg och bara vara! Miliam får ha myskväll med papput så länge! Hihi!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0