Örhängen på små barn; gulligt eller bara idiotiskt??

 
Jag tycker det är gulligt!! Jag skulle aldrig själv kunna ta hål i öronen på min lilla bebis; det skulle göra alldeles för ont i mammahjärtat! Det gör det ju bara det är vaccinering på gång och då är ju den smärtan nödvändig eller hur man ska säga.
Så lite dubbelmoraligt kanske jag uttrycker mig nu, men visst är det gulligt på en liten bebis med små små små örhängen?? Det tycker iallafall jag!
 
Min lilla systerdotter Aylin fick ta hål i sina öron förra året då hon var 3 år gammal! Detta efter att ha tjatat hål i öronen på sin mamma! Haha! Min syster förklarade ju exakt hur dom gjorde och att det skulle göra ont båda att ta hålen och sen några dagar efteråt, men lillagrynet var bestämd! Hihi.
 
Och visst tyckte hon väl att det gjorde ont, men uppenbarligen sååå värt det då hon är mäkta stolt över sina fina små blåa blommor hon har i öronen! Söstaste tjejen i stan!♥
 
Nu tror jag inte att vi kommer ha den här diskussionen nånsin när Miliam är liten, och helst inte i framtiden heller! Jag är inget fan av örhängen på killar....! 
 
 
Happ, det var en liten tanke som poppade upp i mitt huvud bara sådär! 
 
Miliam valde att vakna vid sjutiden imorse, men vi lyckades förhala uppstigandet en timma... Chris fick gå upp med lillgrisen medan jag fick sovmorgon! Sköööönt! Sen vid kvart i tio kom han in med en sovande Miliam som fick fortsätta sussa på min arm! Han ligger fortfarande och sover! Det ser för roligt ut med en så liten liten bebis i våran stora säng! Men gott om plats har han ju iallafall! 
 
Dags för en dusch! Ikväll kommer Sarah och hälsar på en sväng! Saknat dig, Zazzy!!!!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0