Kortison och utbildning!

Insmörjad i 20 liter kortisonsalva har jag nu krupit ner i sängen! Vintern är en tråkig tid för oss med ökentorr hud och eksem! Jag är sämst på att smörja in mig också så får väl skylla mig själv, I guess!
Nu svider det gött på både armar och ben iallafall efter en go insmörjning!

Imorrn är det måndag och en ny vecka! Nästa måndag åker Chris till Stockholm i tre dagar för kick off inför sin utbildning! Japp, tillbaks till skolbänken för min älskling! Kommer bli så roligt att följa honom genom den här ledarskapsutbildningen! Efter den kan han bli chef över en egen station! Wohoo! Jag och Miliam hejar på honom!!

En smula avundsjuk är man också... Två hela nätter får han sova ostört! Hrmf! Det ska jag nog ta igen...! Hehe!

Nää kanske dags att slumra ett par timmar innan lillemille vill ha mat!
Imorrn kommer mamma/mormor/svärmor hit och fikar! Hon ska lämna Aylin och Isabella på dagis först... Om hon kan! Blir det tårar och gråt så får dom nog följa med hit istället! Haha!

En sak till som jag aldrig skulle fixa med dagis; lämna en gråtande förtvivlad Miliam! Aldrig!!! Jag skiter i "han tystnar så fort du har gått"-tjafset! Mitt hjärta skulle implodera! Usch då! Det får bli Chris uppgift! Haha!

Time for some sleep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0