Hjärtan!

Nästan 200 sidvisningar både igår och idag! Och allt detta för att jag skrev att jag inte vill ha Miliam på dagis!
Fascinerande! Undrar om det kan bli lika mycket om jag säger att jag inte vill att han ska få burk-barnmat utan riktig gjord från scratch? (Inte för att jag tycker det men bara för att testa!) Haha!

Nä, slut på gnabbande! Imorrn är en annan dag som han sa gåbben! Dags att pussa Miliams sovande kinder godnatt och snusa lite i hans hår! Mmmmmmagiskt!

Avslutar med en bröllopsbild från den 20 augusti 2011! En av de bästa och vackraste dagarna i mitt liv! Fyra månader senare skulle våra liv komma att förändras ordentligt! Älskade älskade Miliam!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0