Du är så älskad, min fina!

Idag slog det mig... Helt plötsligt sådär när Miliam låg och sprattlade naken på sin filt; vilken perfekt unge jag har!

Tio fingrar, tio tår, en felfri mjuk hy och dom där underbara blå ögonen! Läpparna som kan formas till världens största leende och sekunden senare den suraste minen nånsin!

Hans ljusa ljusa mjuka hår som bara blir tjockare för varje dag! Den knubbiga lilla kroppen som jag får krama på varendaste dag! Lycka!

Tänk att vi, jag och Christian, lyckade skapa detta underverk! Gud måste varit på extra bra humör den 31 december 2011.....! Hihi!

Varje dag lär han sig nya saker! Varje dag gör han framsteg!

Jag är så stolt och glad över att få vara din mamma, älskade Miliam!
Jag och din pappa sitter ofta och skämtar om hur du som fotbollsproffs ska kunna försörja oss sen!
Men det är endast på skämtstadie! Vi kommer stötta dig helhjärtat vad du än tar dig för i livet!

Jag älskar dig så otroligt mycket! Oändligt!!

Vi tre kan skapa riktig ordentlig kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0