Blogg-tumme och förändringar!

 
Nu sover den lilla godingen och hans föräldrar har smaskat i sig tacos framför två trevliga fotbollsmatcher! Mys såhär en onsdagskväll! Så blir det när maken jobbar könstiga tider; dag kväll kväll dag dag kväll kväll kväll....! (Ja kanske inte riktigt så happigt, men nästan!)
 
En annan asatråkig sak är att jag måste sluta med mitt bloggande från mobilen när lillemille sover eller äter.... Varför?? Jo, då sitter jag med mobilen i höger hand och skriver, scrollar, trycker och knäpper med endast höger tumme! Resultat? ONT SOM FAN!!!! 
Har googlat runt på sms-tumme som det kallas, fast i mitt fall är det snarare blogg-tumme för det är efter mitt ihärdiga mobilbloggande som det började och det verkar som att man måste vara jäkligt försiktig så att inte problemen består....! Suck! Känner sig som en gammal kärring! 
 
Just det, dom små galna idéerna har jag hade fått också ja! Det är inga storslagna nyheter i form av husköp eller ny graviditet direkt... Bara det att jag tänkte göra om bloggen lite och jaa, satsa lite mer på den helt enkelt! Har kommit in i ett riktigt bloggstim och känner att det är jäkligt roligt! 
Sen har jag väl inte så jättemycket intressant att skriva om men nån kanske tycker att det är spännande läsning?? Provocerande om inte annat.! Moahahaha! Nädå, sånt ska jag hålla mig ifrån!
 
Men nu gör min tumme änna jäkligt ont, så ska låta den vila från dataknappandet också! Även om jag inte använder den där men ont gör det ändock!
 
Puss på er!
 
Jag och Petra innan brorsans bröllop för några veckor sedan!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0