Sooooooool!


Sicket underbart väder det är nu!! Igår satt vi och kollade på fotboll från klockan två till åtta på kvällen och det var lika skönt hela tiden! Två förluster var väl inte lika roligt, men då får man fokusera på annat... vädret till exempel!

Det svåra är bara att hitta kläder att ha på sig nu! Jag har mina mammajenas som jag får gå omkring i även om det är snöslask, solsken, krogshow eller Klas-Göran! (citat från serien "Sally")
Måste köpa mer klänningar! Och nya leggings! Idag knökade jag på mig min blåvitrandiga klänning jag köpte på H&M för ett tag sen. Den börjar dock bli lite väl kort för mig nu. Kära syster får ta över den istället!
Till det fick jag ha svarta strumpbyxor... Såg inte så svalt och skönt ut i den här hettan hehe!

Nu ska jag ta med mig maken ut på en promenix och förhoppningsvis få mig en glass som jag har längtat efter sen klockan sex igårkväll!
Sen halv sju kommer Emma och hämtar mig och så ska vi kika på lite B-lagsfotboll i solen! Trivsamt!♥



Längtar tillbaka till Spanien och min Calippo Jordgubb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0