Hänt en del!

 
Dammigt här inne! Men nu tar vi nya tag!!
 
Sommaren har ju slagit till, eller den slog till iallafall i några dagar.... nu idag är det mulet och blåser! Men gött med lite regn! Det behöver vi i Sverige! Inget vi är direkt bortskämda med! Hmmmm!
 
Vad har hänt det senaste??
 

Förra veckan spenderade vi på kusten i en husvagn! Min mamma och pappa kom ner ett par dagar och efter dom kom ett par kompisar ner! Riktigt rolig vecka var det med helt okej väder! Jag lyckades till och med bränna mig. Christian, som brukar bränna sig en smula, blev istället pepparkaksbrun. Rättvist; NOT! Det var hur som helst en jättemysig semester och det blev en del shopping både till oss själva och till lillkillen!♥

Allt var som sagt bra förutom min fobi för allmänna toaletter och duschar!! SKRÄCK!!! Ja det är löjligt men jag tycker att det är såå creepy! Men jag överlevde, haha!
Sen var väl inte "sängen" i husvagnen den bästa för en person med foglossning! Kan knappt vända i mig i sängen här hemma liksom. Men som sagt; allting går!

Sen har dagarna flytit på här hemma med lite av varje! Vi var till exempel en eftermiddag uppe på Mössebergs djurpark med Aylin och Isabella! Jättefint ställe att åka med barn! Lekplatser och små djur att kika på. Blev änna succé!

Igår var vi och hämtade våran efterlängtade barnvagn!!♥ Åh den är så fantastiskt fin och STOR!! Alla tipsade oss om att köpa en liten och smidig, men det är inte riktigt våran stil! (Ni som var på vårat bröllop förstår, hehe!) Så den står här i vardagsrummet nu och jag ska ta och bädda i åkpåsen och den lilla blåa kaninfilten jag köpte på kusten! Det kommer bli jättebra!

 

Hepp, dags att hoppa in i duschen så man ser ut som en människa igen! Bilder kommer förresten, men hittar inte våran laddare till kameran....! Ska leta som en galning sen!

 

Kram!

 
 
 
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0