ÄNTLIGEN!!!

Herregud och gudars skymning! Har landat i soffan för en liten paus mitt i allt putsande och strykande! Man orkar inte mycket såhär i slutet känner jag. Blir trött för minsta lilla. Foglossningen gör ju sitt till också såklart.
 
En stooor och glad nyhet är iallafall att vi har köpt en lägenhet!!!!!! En trea i nya stan!! Som vi har längtat! Det var längesen som vi tröttnade på att bo här borta i gamla stan.... På fel sida så att säga. Nu äntligen hittade vi en grymt fin lägenhet som bara är att flytta rätt in i utan någon renovering!
Äntligen kan jag börja kolla på inredningsgrejer till lillkillens rum på riktigt! Det känns underbart!!
 
Så nu är jag igång med att putsa upp våran nuvarande lägenhet då den ska ut till försäljning! Och det tar på krafterna alltså. Mina fötter var döda igårkväll efter att ha putsat kylskåp och köksluckor. Inte går det särskilt fort heller, men det får ta den tid det tar. Måste vila emellanåt också.
 
I övrigt så knallar det på som vanligt! Bebis verkar må toppen och använder mina inre organ som fotbollar och sparkar runt som en galning. Jättemysigt! Har läst och hört folk som säger att sparkarna blir bara värre och jobbigare ju längre tiden går... Jag har nio veckor kvar och tycker bara det blir mysigare för varje dag! Speciellt när man ser allt utifrån hur magen står ut i alla hörn! Haha.
 
Det har ju blivit mycket tyngre för ryggen och fötterna känner jag, men fortfarande trivs jag med att vara gravid! Älskar det rent ut sagt! Har ju alltid sällskap och nån att prata med (även om jag inte får så mycket svar...!)
Men för den sakens skull vill jag inte gå över tiden! 20 september blir perfekt!♥
 
 
Hepp, dags att ta tag i stryktvätten igen!
 
 
En söt bild från Mössebergs djurpark där Christian, Bellis och moffetoffe spanar in getter!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0